Voice of Asia News

آنکھیں آپ کی روح کی کھڑکیاں ہی

لاہور(وائس آف ایشیا)آنکھیں آپ کی روح کی کھڑکیاں ہیں۔ یہ ہر وقت آپ کے جذبات کی رہنمائی کر رہی ہوتی ہیں۔ لیکن کسی بھی چیز کے مقابلے میں زیادہ آنکھیں آپ کو بصارت دیتی ہیں۔ یہ آپ کی ضرورت ہے چلنے کیلئے، کھانے، پینے، پڑھنے اور اکھنے کیلئے ، آس پاس کی چیزوں کو دیکھنے کیلئے۔ فہرست ہمیشہ کیلے فائدے مند ہے۔
آپکی آنکھیں کس طرح کام کرتی ہیں ؟
جس طرح عضلات ہیں آنکھیں بھی ایک جوڑے میں ہیں۔ ہر آنکھ اس طرح کام کرتی ہے جیسے ایک کیمرہ ہو۔ دماغ میں تصور کو بھیجتی ہے۔ جو امیج کو پروسیس کرتا ہے اور اس طرح دکھاتا ہے جیسے آپ پوری فلم دیکھ رہے ہوں۔ یہ تصویر کو پکڑنے والا ایک ک
یمرا ہے۔ یہ پوپل کے ذریعے روشنی میں تبدیل ہوجاتی ہے اور پھر انہیں دماغ میں داخل کرتا ہے۔ انسانی آنکھ ہمارے جسم کا ایک شاندار عضو ہے۔ تبدیلی کیلئے روشنی اور لئنس پر توجہ مرکوز کی جاتی ہے۔

آپکی آنکھوں کے ساتھ کیا غلط ہو رہا ہے ؟
آنکھوں میں پیچیدگی بھی زیادہ ہوتی ہیں۔ اس کے علاوہ یہ بہت ہی حساس ہوتے ہیں۔ آنکھیں بہت سارے جز بناتی ہیں۔ نقصان پہنچانے والا کوئی بھی جز آپ کی آنکھوں میں رکاوٹ کریگا۔ آنکھوں کی اہم بیماری کی فہرست میں سفید موتیا، ریٹینا، آنکھوں کا وہ پہلا پردہ جس میں بصارت کی حس ہوتی ہے، اور گلوکوما شامل ہیں۔ فہرست آنکھوں کی بیماری میں (بیماری جو آپ کی صحت پر زیادہ اثر نہیں کرتی) شامل ہے دور سے دیکھنا اور قریب سے دیکھنا۔ خوش قسمتی سے زیادہ تر آنکھوں کی بیماری علاج کے قابل ہوتی ہیں۔ یہاں تک اچھا ہے وہ روکنے کے قابل ہوتی ہیں۔
آپ کس طرح روک سکتے ہیں یا کسی بھی خطرات کو کم کرسکتے ہیں ؟
آپ اسے روک سکتے ہیں یا زخم کم کرسکتے ہیں یا کمزور نظر کو اپنی خوراک کو جو کھانے میں شامل ہیں آنکھوں کی اچھی صحت کیلئے۔ یہاں ان میں سے پانچ ہیں۔
سنترے اور گاجر: صحت کا رنگ:اورینج کھانے کی اشیاء جیسا کہ گاجر، کیروٹینا کیلے بھرپور طاقت رکھتی ہے، یہ غذائیت ریٹینا کو ظاہر کرنے کیلئے جانا جاتا ہے۔ بیٹا کیروٹین وٹامن اے میں تبدیل ہوتا ہے ہمارے جسم میں۔ وٹامن اے آنکھوں کی خشکی روکنے کیلے بہت ہی زیادہ مشہور وٹامن ہے۔ کچھ حد تک، یہ بھی آنکھوں کے انفیکشن کا علاج کرسکتا ہے۔مثال کے طور پر جیسے دوسرے کھانے ہیں میٹھا، آلو، مکھن کی چیزیں، اسکواش اور ہری سبزی جیے پالک، جگر، دودھ اور انڈے بھی وٹامن اے میں بھرپور ہیں۔
سامن مچھلی، چمکتی آنکھیں:عام طور پر موسم کی تبدیلی کی وجہ سے آنکھیں خشک ہوجاتی ہیں۔ مچھلی کھائیں، جیسا کہ سامن مچھلی اور ھیرنگ جس میں اومیگا تھری فیٹی ایسڈ کی بھرمار ہوتی ہے۔ جو آپ کے مسئلے کو ختم کرنے میں مدد کرتی ہے۔ اومیگا تھری فیٹی ایسڈ کے دوسرے ذرائع میں اخروٹ، زیتون کا تیل اور خوبانی اور زیتون شامل ہے۔
سبز چائے، اینٹی آکسائڈینٹ کا گھر:ایک گرم کپ سبز چائے کا صرف ذائقہ دار اور سکون ہی نہیں پہنچاتا بلکہ یہ اینٹی آکسائڈینٹ بھی ہے۔ یہ انفیکشن کے خطرات کو کم کرتا ہے خون کے خلیات کے ذریعے سفید موتیا اور جلد پر داغ دھبے ہونے کے خطرات کو کم کرتا ہے۔
بلو بیریز دماغ کے بیریز:بلو بیریز ایک صحت مند کھانے کی اشیاء￿ میں زمین پر ایک اضافہ ہے۔ یہ پیکٹ میں ہوتے ہیں۔ اینٹی آکسائڈینٹ کا ایک گروپ ہے۔ یہ موتیا کو روکتے ہیں اور نقصان کے اندیشے کو جڑ سے اکھاڑ دیتے ہیں۔ اس میں وٹامن سی بھی شامل ہوتا ہے جو سفید موتیا کے خطرات کو کم کرتا ہے۔
خوبانی، طاقت سے بھرپور میوہ:خوبانی وٹامن ڈی کے سب سے اچھے ذرائع ہیں۔ یہ آپ کے موتیا کیلئے بہت ہی اچھے ہیں۔ اس میں وٹامن B-17 شامل ہوتا ہے جو کینسر کے خطرات کو کم کرتا ہے۔ یہاں تک کہ اگر چہ سپلیمنٹ کبھی کبھی آسان لگتا ہے اور براہ راست سیدھا انتخاب ہے، مگر اس سے گریز کرنا چاہیئے۔ کوشش کریں کہ خوراک سے وٹامن حاصل کریں جو بھر پور غذائیت کے ساتھ آتا ہے جوصحت کے اثرات متحد رکھتا ہے۔ مذید یہ کہ وٹامن اے کو جذب کرنے کی صلاحیت رکھتا ہے اور بیٹا کیروٹین اور صحت کی چاشنی دیتا ہے جیسا کہ زیتون کا تیل۔
آنکھیں، دوستانہ طرز زندگی:سگریٹ نوشی سے پرہیز کریں، موتیا کو روکیں، بصارت کی رگ کا نقصان اور آنکھ کے پردے کا نقصان کو روکیں۔سن گلاسز پہنیں، اپنی آنکھوں کو ٰUV شعاعوں سے روکیں۔ کمپیوٹر اسکرین کو غور سے دیکھنے سے پرہیز کریں۔ زیادہ دیر تک دیکھنے سے دھندلا دکھائی دیتا ہے اس سے سرمیں درد ہوجاتا ہے اور توجہ مرکوز کرنے میں مصیبت ہوتی ہے۔اپنے ڈاکٹر سے پابندی سے معائنہ کروائیں، آنکھوں کیلئے گلاسز رکھیں، اپنی نظروں کو ٹیسٹ کرواتے رہیں۔

image_pdfimage_print

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے