Voice of Asia News

صحت مندی کیلئے سبز چائے کی 5 اہم خصوصیات

لاہور(وائس آف ایشیا)سبز چائے کے طاقتور فوائد کے بارے میں آگاہی میں آضافے کے ساتھ زیادہ سے زیادہ لوگ اس کو اپنی خوراک میں شاملرنے کی منصوبہ بندی کر رہے ہیں۔ سبز چائے کی خصوصیات کو کئی ممالک نے تسلیم کیا ہے جیسے چائنا صدیوں سے اسے استعمال کرتا چلا آیا ہے۔ وہاں دواؤں کے ماہرین اسے استعمال کرنے کی ترغیب دیتے ہیں۔ کچھ صحت مند مشروبات کے طور پر زندگی کو پرْجوش بنانے کیلئے سبز چائے پینے کا مشورہ دیتے ہیں۔ سیاہ چائے اور سبز چائے اور کے درمیان جو کوئی بھی طاقتور اور صحت مند کے حوالے سے ان ہی دو چیزوں میں سے کسی ایک کو پینے کا مشورہ دیتے ہیں۔ ان میں سے ہر ایک کے مختلف فوائد موجود ہیں۔ بعدازان، سبز چائے اس قابل ہے کہ یہ آپ کو اعلیٰ قسم کے فوائد بتائے جو صحت کے بڑے احاطے کو کور کرتی ہے۔ اب ہم روزانہ کی بنیاد پر سبز چائے کے ایک معمولی کپ کے غیر معمولی فوائد پر ایک نظر ڈالتے ہیں۔ سبز چائے قدرتی کی طرف سے منفی اثرات کے سوالوں کا جواب ہے جس کو آپ تلاش کر رہے ہونگے، کیونکہ سب چائے توانائی کی سطح اور مونڈ مستحکم کرنے کیلے لئے ایک قابل اعتماد علا ج ہے۔ کافی کے برعکس سبز چائے آپ کے توانائی کی سطح کو بڑھاتا ہے۔ ذہنی سطح کو متوازن لانے کیے لیئے اہم کردار ادا کرتا ہے۔ یہ آپ کی قابلیت کو مستحکم بناتاہے۔ تحقیق کرنے والی اس کے سبز چائے کے اس مجمموعہ کو کسی بھی قسم کے خدشاد کو یقینی نہیں بنتاتے۔ بلکہ اس کے درزلٹ کو بہتر نتائج کے لیے مستحکم بناتے ہیں۔ جب کہ یہ بے چینی اور مخالف جذ بات کو اطمنان بخش بناتے ہیں۔

ماہرین تجویذ دیتے ہیں کہ سبز چائے موٹاپا کم کرنے کے عمل میں جسم کے میٹابولک کے ذریعے سہولت فراہم کرتے ہیں۔ ہر انسان کے موٹاپے کی نوعیت مختلف ہوتی ہے لیکن سبز چائے ہر جگہ کے عمل کی کاگردگی الگ بتانے کی سہولت فراہم کرتی ہے جہاں ضروری اور خراب صورتحال ہو۔ سبز چائے میں موجود کیفین اس کے علاوہ فیٹی ایسڈ کے استعمال سے جسم کی کارگردگی بڑھاتی ہے۔
طاقتور انتخاب اینٹی آکسائیڈ سبز چائے میں موجود ہے جو مدد کرتی ہے جسم کو قدرتی طور پر مضبوط بنانے اور دفاعی نظام کو بہتر بنانے کیلئے۔ تحقیق کرنے والے تجویذ دیتے ہیں کہ روزانہ سبز چائے کا پینا ، کینسر کے بڑھتے ہوئے خطرات کو روکتا ہے جو پروسٹیٹ کینسر، اور بڑی آنت کے سرطان سے منسلک ہے۔کیٹیچن مرکباب کی موجودگی کے ساتھ سبز چائے عمر سے متعلق میموری اور الزائمر جیسی بیمای سے بچنے میں مدد کرتی ہے۔ کیٹیچن مرکباب پارکونس بیماری کے خطرات کو کافی حد تک روکتے ہیں۔ ماہرین تجویذ دیتے ہیں کہ سبز چائے آپ کی مدد کرسکتا ہے انجائنا اور ذیابطیس کی قسم ٹو کو کنٹرول کرتی ہے اور روک سکتیہے۔

خون میں شوگر کے اضافے کو بھی آپ سبز چائے سے کنٹرول کرسکتے ہیں اگر پابندی سے سبز چائے پیتے رہیں تو۔ امراض قلب کے روک تھام کے سلسلے میں سبز چائے کے فوائد خون کے وریدوں میں کولیسٹرول میں اضافے کے خلاف ایک مستحکم اور مضبوط دفاعی نظام فراہم کرتے ہیں۔ ہائی کولیسٹرول فالج اور دل کے دورے کے اہم وجوہات میں شامل ہے۔سبز چائے کا ذائقہ آپ کو تھوڑا سا کڑوا لگ سکتا ہے اپنی چائے میں لیموں یا شہد شامل کرلیں۔ کامیابی کے ساتھ آپ تمام حیرت انگیز نتائج حاصل کرسکتے ہیں جو سبز چائے پیش کرتی ہے۔ تمام سہولت کی اور مضبوط دفاعی نظام کی اور جسم کے نظام کو بہتر بنانے کے لیئے راہموار کرنا یہ آپ کی ذمہ داری ہے اور مکمل طور پر آپ کے ہاتھوں میں ہے۔ سبز چائے کو اپنے روزانہ کے معمولات میں شامل کریں جلد ہی آپ اپنی صحت میں بہتری پائنگے۔

image_pdfimage_print

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے