Breaking News
Voice of Asia News

گوبھی وزن میں کمی کیلئے

لاہور(وائس آف ایشیا)گوبھی کا شمار غذائیت سے بھرپور اْن پتے دار سبز سبزی میں ہوتا ہے جس کو صدیوں سے انتہائی فائدہ مند سمجھا گیا ہے۔ دن بھر کے بعد جب محقیق واپس آتے ہیں تو قدرتی کھانے کے بارے میں لوگوں کو سمجھاتے ہیں۔ یہ خیال کیا جاتا ہے کہ گوبھی میں چاند کی طاقت کا ایک حصہ موجود ہے۔ یہ مزیدار سبزی ہونے کے ساتھ بہت فائدے مند بھی ہے۔ صدیوں سے گوبھی کی صحت مند سبزی کی فہرست میں سب سے اوپر کی اہمیت دی جاتی تھی۔ آئیے دیکھتے ہیں کہ کیا وجوہات ہیں جس کی بناء پر گوبھی کا نام فہرست میں سب سے پہلے آیا ہے۔
آنکھوں کی بیماری کو روکتی ہے
بڑھتی ہوئی عمرمیں بہت سارے بیماری جنم لیتی ہیں اور صحت کے خدشات بھی پائے جاتے ہیں موتیا بند کے طور پر آنکھوں کی بیماری اور دوسری بصری نقائص جو ہماری زندگی کے معیار کو کم کرسکتے ہیں۔ گوبھی میں بیٹا کروٹین اعلیٰ تناسب پر پائے جاتے ہیں جو ہماری آنکھیں صحت مند اور مضبوط رکھتا ہے۔ (مذید معلومات کیلئے اس نقطہ نظر سے دوچار آنکھوں کے مسائل سے نجات حاصل کرنے کیلئے اس سے مدد حاصل کرسکتے ہیں۔السر کا زخم بھردیناالسر غیر آرام دہ اور تکلیف دہ ہوسکتا ہے۔ گوبھی میں پیٹ کے السر کی روک تھام اور شفایابی کے جز کے طور پر کام کرنے کے کی خصوصیات موجود ہیں۔ ماہرین زیادہ سے زیادہ اثر اور فوری شفایابی کیلئے گوبھی کا جوس پینے کا مشورہ دیتے ہیں۔
وزن میں کمی کیلئے
یہ بات درست ہے کہ اپنی اختیارات کی فہرست میں غذائی اجزاء کے طور پر گوبھی ایک بہترین غذا ہے۔ ایک کپ پکی گوبھی میں ۳۳ کلوریز شامل ہوتی ہیں۔ مزید یہ کہ سبزی بھی ریشہ میں اعلیٰ ہے۔ اس کے علاوہ یہ جذبات کو فروغ دیتی ہے۔ یہ ضرورت سے زیادہ کھانے کو روکتی ہے اور وزن کو کم کرتی ہے اور بڑھتے ہوئے وزن کو روکتی ہے۔
کولیسٹرول کی سطح کو برقرار رکھنا
بہت زیادہ کولیسٹرول کی سطح بڑھ جانے پر سنگین نتائج کی وجہ سے تحقیق کی گئی ہے۔ گوبھی میں شامل قدرتی اجزاء اکثر کولیسٹرول کی سطح کو کم کرتے ہیں۔ آپ کی غذائی اجزاء کی فہرست میں شامل گوبھی آپ کو اکثر صحت کی تشویش سے نمٹنے میں آپ کی مدد کرتی ہے۔ وٹامن اور کھنجو کے متاثر کن پروفائل کے ساتھ نشاستہ گوبھی ہے یہ جسم کے اندر خراب کولیسٹرول کو کم کرنے میں مدد دیتا ہے اور اس کے علاوہ دل کے امراض کی شروع میں ہی روک تھام کرلیتا ہے۔
صحت مند اور چمکدار جلد کیلئے
گوبھی کے ماہرین نے ایک صاف جلد کے طور پر گوبھی کے کمپاؤنڈ کی حمایت کی ہے جس میں وٹامن ڈی کی ایک اچھی خاصی مقدار شامل ہے۔ وٹامن ڈی کے کچھ گھر سے علاج منہاس کی ویب سائٹ پر براہ راست سبزیوں کے استعمال کی حمایت کی ہے یہ آپ کے چہرے پر داغ دھبوں کو روکتا ہے۔
دماغ کو صحتمند بناتی ہے
عمر کے ساتھ ساتھ دماغ کام کاج کو تیز کرنے اور فوری طور پر کوئی فیصلہ کرنے میں حساس بن جاتا ہے۔ الزائمر کی بیماری دماغ پر اثر انداز ہوتی ہے اور دماغ کی کارگردگی ایک ممکنہ کمی کی طرف جانے لگ جاتی ہے۔ گوبھی کو باقاعدہ کھانے سے طویل مدتی یادداشت اور قلیل مدتی یادداشت دونوں میموری کو فائدہ پہنچتا ہے اور اسے مضبوط اور محفوظ کرنے میں مدد ملتی ہے۔
خلاصہ
گوبھی کے فوائد جاننے کے بعد یقیناً آپ ہی فیصلہ کرینگے کہ جب بھی آپ اپنے کھانے کے منصوبہ بندی کرینگے تو سب سے پہلے گوبھی کو اپنی فہرست میں شامل کرینگے۔ اور کیوں نہ کریں جب کے اس کے اتنے فوائد بھی تو ہیں۔ گوبھی کے استعمال کرتے وقت آپ کے ذہن میں طرح طرح کی ترکیبیں آسکتی ہیں اگر آپ کبھی غور کریں تو آپ نے دیکھا بھی ہوگا کہ گوبھی کو لوگ مختلف طریقوں سے کھاتے ہیں کوئی برگر میں ڈال کر کھاتا ہے کوئی اس کا سلاد بناتا ہے کوئی پنیر کے ساتھ کھاتا ہے تو کوئی سالن بناتا ہے۔ آپ کی مرضی جس طرح چاہیں اسے استعمال کریں۔ آپ کی صحت میں ممکنہ اضافہ اور آپ اس میں بہتری خود محسوس کرینگے۔ یہ طویل مدتی صحت اور خوشی کیلئے آپ کا صحیح انتخاب ہے۔ اس کے بعد آپ اپنے آپ کو زیادہ مضبوط اور جواں محسوس کرینگے۔

image_pdfimage_print
شیئرکریں
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •