Breaking News
Voice of Asia News

تمام ترشہ پھل اچھے ہیں آپ تمام ترشہ پھلوں کے فوائد حاصل کرسکتے ہیں

لاہور(وائس آف ایشیا)آپ کو پہلے ہی سردی اور زکام کی روک تھام کیلئے ترشہ پھل کے بارے میں بہت کچھ معلوم ہوگا۔ اگر آپ سردی کے موسم کو صحت مند اور خوشی کا موسم بنانا چاہتے ہیں تو آپ کو چاہیے کہ روزانہ ایک تازہ سنترے کا رس نچوڑیں اور پی جائیں۔ تمام ترشہ پھل اچھے ہیں آپ تمام ترشہ پھلوں کے فوائد حاصل کرسکتے ہیں۔سنترے، چکوترے ، لیموں اور دیگر ترشہ پھل صرف منہ میں پانی کیلئے اور زیادہ خوشی سے کھانے کیلئے نہیں ہیں لیکن یہ غذائیت میں بھرے مرکباب کہلاتے ہیں۔ جیسا کہ آپ جانتے ہیں کہ یہ پھل کینسر کے خلاف کام کرنے کی خصوصیات کینسر کی افزائش روکنے اور اس کو پھیلانے والے ٹیومر کی ترقی کیلئے کام کرتے ہیں۔
کینسر کی علاوہ ترشہ پھل اینٹی آکسائیڈینٹس کی خصوصیات اس کے علاوہ دل کی بیماریوں کے خلاف حفاظتی اثر فراہم کرتے ہیں۔ یہ ہمارے جسم میں آزاد ذرات کو بے اثر کرنے کی صلاحیت فراہم کرتے ہیں۔ اس کے علاوہ یہ خون کے بہاؤ میں اضافہ کرتے ہیں خون کی تیکنیکی تشکیل کیلئے مشکل وقت (دل کی سطح پر موجود) برے کولیسٹرول کو روکتے ہیں۔ترشہ پھل پیکٹ میں وٹامن سی کے ساتھ بھی آتے ہیں۔ وٹامن سی ہمارے جسم کی بنیادی ضروریات میں سے ایک ہے جو جسم کے زخم بھرنے اور کولاجن کے کام آتا ہے۔ کولاجن ہڈیوں کیلئے ایک اہم اتحادی ہے جو اسٹریکچر فراہم کرتا ہے اور جلد اور نس کو لچک فراہم کرتا ہے۔ وٹامن سی قلبی اور مدافعتی کمی کی بیماریوں کے خلاف تحفظ کیلئے اہم ہے۔ مذید اہم بات ، وٹامن سی کی آنکھ پر نشان ہمارے آنکھ کے پردے کیلئے ضرورت ہوتی ہے۔ وٹامن سی کی کمی کے مریضوں میں تھکن، خون کی کمی، اور جسم کے مختلف حصوں میں سوجن میں اضافہ ہوجاتا ہے۔اگر آپ چاہتے ہیں کہ وٹامن سی روزانہ حاصل کریں تو اپنے کچن میں وٹامن سی کی مصنوعات ضرور رکھیں۔اگر آپ روزانہ کیلئے ریشہ کی غذائی انٹیک تلاش کر رہے ہیں اور آپ سنترے کی وجہ سے ٹھوکر کھاچکے ہیں تو ایسا کرنے کیلئے آپ کا شکریہ ، ترشہ پھل ریشہ حاصل کرنے کا ایک بہترین ذریعہ ہیں۔ سنترے کو چکوترے کے مقابلے میں ایک بہتر ذریعہ سمجھا جاتا ہے۔ ریشہ قبض کو روکنے کیلئے بہترین ہے۔ یہ خون میں شوگر اور چکنائی کے لیئے بہت اہم ہے۔
ترشہ پھل کے حیرت زدہ اثرات کو پہلے بھی سوچا جا چکا ہو لیکن ایک مطالعہ کے مطابق 2011 میں ویسٹرن یونیورسٹی ، لندن ، اونٹاریو، نے تجویز دی تھی کہ موٹاپے اور ذیابطیس ٹائپ ٹو کے خلاف تحفظ فراہم کرنے میں ترشہ پھل بہت مفید ہے۔چوہوں پر کئے گئے ایک جاپانی مطالعہ سے یہ بھی پتہ چلا ہے کہ ریشہ پھل اور کشیدگی میں کمی کے درمیان ایک لنک مل گیا ہے۔ لیموں میں پایا جانے والا مرکب کشیدگی میں کمی کی وجہ سے اس کو خاص طریقے سے جسم کے جین کی سرگرمی اور کیمسٹری تبدیل کردیا۔
ہم سب جانتے ہیں ترشہ پھل اور عام سردی اور زکام میں تعلق کو لیکن کیا ہم جانتے ہیں کہ اس کی تعلق کی بنیادی وجہ کیا ہے ؟ترشہ پھل فوراً صاف کرنیوالا ردعمل کرتا ہے۔ یہ خون کو گاڑا ہونے سے روکتا ہے اور سانس کی نالی کے راستے میں اوپری بلغم کی تعمیر کی منظوری دیتا ہے۔ وائرس کیلئے اس کو روکنا اور پھیلانا یہ مشکل کام ہے۔ یہ سنترے آپ کی سردیاں خوشگوار بنانے کی وجہ ہے۔
شکاگو یونیورسٹی نے مطالعہ کرکے اس بات کو لاگو کیا ہے کہ چکوترے کے رس کا ایک گلاس روزانہ جبکہ کینسر مخالف دوائیں تین ٹائم منشیات کا اثر بڑھاتی ہیں۔ منشیات کا استحالہ اور ترشہ پھل اس پر کوسٹلی اثر کرتا ہے۔ترشہ پھل کی خدمات لینے کیلئے بہت سے طریقے ہیں۔ تازہ ترین جوس باہر سے، ان کا فروٹ سلاد بنائیں، ان کو چبائیں، روزانہ کی خوراک کیلئے ایک غذائیت بھرے دن اور وٹامن سی اور ریشہ حاصل کریں۔اب آپ جان چکے ہیں کہ ترشہ پھل صرف ایک مرتبہ کھانے کیلئے ہی نہیں ہے بلکہ عام سردی اور نزلہ کیلئے بھی ہے۔ لیکن اس کے ساتھ ساتھ اس کے دیگر فوائد پر بھی نظر ڈالیں۔

image_pdfimage_print
شیئرکریں
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •